בעת הזמנה מהאתר שלנו תוכלו להנות ממשלוח חינם, והגעת המוצר אל ביתכם עד כ-4 ימי עסקים ליישובים מרכזיים, ועד כ6 ימי עסקים ליישובים חריגים (יישובים מרוחקים מאזור המרכז, קיבוצים, מושבים וכפרים).
מניין ימי העסקים לא כולל את יום הרכישה עצמו, את ימי שישי שבת ואת הימים אשר אינם נמנים כימי עסקים כגון ימי שבתון, יום ראש השנה, יום כיפור, ראשון של פסח ויום העצמאות
.

אנו נעשה את מירב המאמצים על מנת שהפריט הנרכש יגיע אליכם בזמנים אליהם אנו מתחייבים ואף לפני (המועדים הנקבעים נעשים בהתאם למצב שגרה), אך ייתכנו עיכובים מעבר לימי העסקים המצוינים מעלה בשל תיעדופי חברת המשלוחים אשר תספק לכם את המשלוח כמו מצב בטחוני/תקלות מחשוב/חסימות כבישים ודרכים/ תקופת מבצעים או אירועים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת ההפצה/עומסים לקראת חגים ומועדים/שביתות/ימי צום ועוד.
כמו כן, המשלוח יכול להתעכב בשל זמינות המוצר בסניפים או מאילוצים שוטפים כחלק מתפעול המלאי הקיים והזמין בחנויות ובאתר.
החברה וחברת ההפצה אינן אחראיות לעיכובים ולאי-אספקה שעשויים להתרחש מחוץ לשליטתם.

חשוב לנו לציין כי אין באפשרותנו להתחייב לזירוז או לתיעדוף אספקה מהירה יותר של משלוח – אנו יכולים להעביר את הבקשה לחברת המשלוחים בהתאם לכתובת הלקוח אך לא נוכל להבטיח את קיום הדבר. בכל מקרה וזמן, נשתדל תמיד לספק את המשלוח באופן המהיר והיעיל ביותר ללקוח.

שימו לב – חברת המשלוחים אינה שולחת SMS למעקב אחרי החבילה, שליח ייצור קשר טלפוני ביום המסירה לפני הגעה לכתובת בהתאם לימי העסקים המפורסמים בתקנון. כל עוד נשלח אישור רכישה למייל לאחר ביצוע ההזמנה, סימן שההזמנה נקלטה ותתחיל את דרכה אליכם. בכל מקרה של טעות מלאי/בעיה עם הפריט המוזמן אנו ניצור קשר עם הלקוח ישירות מראש טרם יציאת המשלוח.

במידה ולא קיבלתם את המשלוח שהזמנתם עד 4 ימי עסקים – נבקש שתעדכנו אותנו בדרכי התקשורת המפורטים מטה ואנו נבצע בדיקה של סטטוס המשלוח אל מול חברת המשלוחים אשר איתה אנו עובדים. נציין כי בקשה לעדכון פרטים אישיים או כתובת, עשויה לעכב את המשלוח מעבר לימי העסקים אליהם אנחנו מתחייבים.
חברת המשלוחים זמינה בעיקר בשעות הבוקר והצהרים, פניות שיתקבלו אלינו בשעות אחר הצהריים או שעות הערב לגבי צפי הגעת משלוח עשויות להיענות בבוקר שלמחרת.

יודגש כי אין אפשרות מטעמנו לביצוע של משלוחי אקספרס מהירים כמו משלוחים מהיום להיום ומהיום למחר, גם בתשלום.
ניתן להזמין
Delivery באופן עצמאי באפליקציות השונות ובתיאום עמנו מראש בטלפון או בוואטסאפ 050-944-0502 , ואנשי הצוות בחנות ימסרו את החבילה לשליח שיגיע לחנות.

במעמד ההזמנה רצוי לפרט כמה שיותר על פרטי המגורים והכתובת, וניתן גם לצרף הערה עם בקשה פרטנית/אישור להשארת החבילה בנקודה מסוימת בבית.

כמו כן, ניתן לבצע איסוף עצמאי של הזמנה מהסניפים שלנו, בתיאום עמנו מראש בדרכי התקשורת המצוינים בתחתית העמוד, רצוי במספר הטלפון או בוואסטאפ.

בביצוע ההזמנה אתה מסכים לכל תנאי המשלוח הנ"ל.

מחירון משלוחים ללקוח

משלוח רגיל  בעת רכישת פריט מהאתר מקבלים משלוח חינמי.

משלוח החזרה  בעלות של כ40 שקלים (תשלום ותיאום המשלוח אל מול החנות בטלפון שלנו 050-944-0502). השליח יאסוף ממכם את הפריט שהינכם רוצים להחזיר, וברגע שהפריט יגיע חזרה אלינו ננפיק לכם קוד זיכוי לחנות על סך סכום הרכישה של הפריט שהחזרתם. משלוח החזרה אינו רלוונטי עבור החזר כספי, אלא עבור החזרה כנגד זיכוי בלבד.
השליח יגיע לאסוף את הפריט שברצונכם להחזיר עד 4 ימי עסקים ביישובים מרכזים ועד 6 ימי עסקים ביישובים החריגים, לא ניתן לשלוט בזמן קבלת הפריט לחנות – הדבר תלוי באילוצי חברת המשלוחים
.
במקרה של משלוח החזרה לזיכוי ניתן גם לקזז את עלות המשלוח אל מול הפריט המוחזר (הזיכוי על הפריט בחנות יהיה פחות 40 שקלים מהמחיר ששילם הלקוח).

משלוח החלפה  בעלות של כ50 שקלים (תשלום ותיאום המשלוח אל מול החנות בטלפון שלנו 050-944-0502).
השליח יאסוף ממכם את הפריט שהינכם רוצים להחזיר ויספק לכם את הפריט החדש אליו החלפתם
. שליח יגיע לבצע עמכם את ההחלפה עד 4 ימי עסקים ביישובים מרכזיים ועד 6 ימי עסקים ביישובים החריגים, לא ניתן לשלוט בזמן קבלת הפריט לחנות – הדבר תלוי באילוצי חברת המשלוחים.

ניתן לשלם על המשלוחים המפורטים באופן טלפוני דרכנו, בחנויות או בהעברה בנקאית.
לא ניתן לשלם במזומן לשליח, לא על עלות השילוח וגם לא על פריטים מהחנות.

-----

בכל שאלה, בעיה או עניין ניתן לדבר ולהתייעץ איתנו בדרכי התקשורת הבאים

-בוואטסאפ או בטלפון שלנו 050-9440-502, בימים א'-ה' בין השעות 11:00-20:00 וביום ו' בין השעות 10:00-14:00.

- במייל שלנו Mrsomething18@gmail.com

-בעמוד האינסטגרם שלנו _mrsomething בהודעת .Direct message