מדיניות החזרות
ניתן להחזיר פריטים אשר נרכשו בחנות ובאתר, מהקולקציה החדשה וגם פריטי SALE, מלבד פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים של נשים - לא ניתן להחליף פריטים אלו לאחר הרכישה.
החזר כספי
על מנת לקבל החזר כספי על המוצר שברצונך להחזיר נדרש להחזיר אותו לאחת החנויות שלנו באופן פיזי בלבד – לא יינתן שירות של משלוח החזרה לטובת החזר כספי.
במידה והמוצר נרכש באחת מהחנויות שלנו, יש להחזיר את המוצר באופן פיזי לאחת מחנויות הרשת תוך 48 שעות – כולל שישי שבת (החנות פתוחה גם בימי שישי וגם במוצאי שבת). לאחר 48, לא ניתן יהיה לקבל החזר כספי אלא רק זיכוי לחנות או החלפה לפריט אחר (בכפוף למדיניות המפורטת באתר).
הפריט המקורי שנרכש ומוחזר חייב להיות ללא כל סימני שימוש, באריזתו המקורית כמו שהתקבל במעמד הרכישה/אופן קבלתו בהזמנת אונליין ויחד עם התווית הצמודה אליו.
צוות המכירה בחנות צריך לבחון את המוצר טרם החזרת התשלום ועל כן נדרש להגיע עמו פיזית. (במקרה בו הלקוח מחזיר את הפריט לחנות – אין סיבה לאובדן או פגם במוצר, בניגוד לתרחישים אפשריים במשלוחי החזרה).
ניתן גם להחזיר את הפריט באמצעות שליח פרטי של הלקוח או מי מטעמו, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו.
על מנת לבצע את ההחזרה יש להציג את החשבונית שנשלחה במועד רכישת המוצר. במקרה של אובדן או אי מציאת החשבונית – צוות החנות יוכל לסייע באיתור החשבונית בכפוף להשלמת פרטים על מועד ביצוע העסקה המקורית (הסניף בו נרכש הפריט, תאריך/שעת רכישה, סכום, שם הלקוח הרוכש בעסקה המקורית).
ההחזר הכספי יינתן באותה התצורה בה שולם הפריט בעסקה המקורית (במידה ושולם בכרטיס אשראי – ניתן להחזיר את הסכום לאשראי אחר, אין חובה להחזיר לאותו הכרטיס).
כמעוגן בחוק הגנת הצרכן, במקרה של החזר כספי תגבה החברה בע"מ דמי ביטול בגובה של 5% מסך הרכישה או 100₪ - לפי הנמוך מבניהם.
משתמש/ת שביצע/ה הזמנה באתר רשאי/ת לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") אשר עיקריהן יובאו להלן:
משתמש/ת שביצע/ה עסקה לרכישת מוצרים באתר, תהא רשאי/ת לבטל את רכישת המוצרים, מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מבניהם), או להחליפם. האמור לא חל ביחס למוצרים שנרכשו על ידי המשתמש/ת בחנות החברה.
גם על רכישה מהאתר תגבה החברה בע"מ דמי ביטול בגובה של 5% מסך הרכישה או 100₪ - לפי הנמוך מבניהם.
במקרה של רכישה מהאתר, במידה ואושרה החזרת הפריט על ידי הצוות בסניפים ההחזר הכספי יוחזר לכרטיס איתו בוצעה הרכישה תוך 7 ימי עסקים. ההחזר יעובד, וזיכוי יחול אוטומטית על כרטיס האשראי שלך, אין צורך בנשיאת הכרטיס פיזית.
ההחזר לא יופיע מיידית, הוא נדרש בעיבוד הבקשה וייתכן כי יעברו מספר ימים עד לפרסום ההחזר בחשבון הבנק.
במידה ואינכם מקבלים את ההחזר תוך 7 ימי עסקים, יש לפנות אלינו לטובת בירור הדבר.
מומלץ לפנות אלינו לאחר שפניתם קודם לחברת האשראי איתו בוצעה העסקה.
זיכוי לחנות
על מנת לקבל זיכוי לחנות, נדרש להחזיר את המוצר שנרכש תוך 14 ימים מרגע ביצוע הרכישה בחנות/קבלת המוצר לביתך באמצעות משלוח במידה והעסקה בוצעה דרך האתר שלנו או דרך שירות הלקוחות.
ניתן לקבל זיכוי על כל פריט, בין אם הוא נקנה במחיר מלא בקולקציה החדשה או בין אם זה פריט ממחלקת הSALE אשר נרכש בהנחה.
במידה ואין באפשרותך להגיע לחנות להחזיר את הפריט שרכשת על מנת לקבל את הזיכוי, ניתן לבצע משלוח החזרה בעלות של כ-40 שקלים. את התשלום ותיאום המשלוח יש לבצע אל מול הטלפון שלנו 050-944-0502. השליח יאסוף ממכם את הפריט שהינכם רוצים להחזיר, וברגע שהפריט יגיע חזרה אלינו ננפיק לכם קוד זיכוי לחנות על סך סכום הרכישה של הפריט שהחזרתם. משלוח החזרה אינו רלוונטי עבור החזר כספי, אלא עבור החזרה כנגד זיכוי בלבד.
השליח יגיע לאסוף את הפריט שברצונכם להחזיר עד 4 ימי עסקים ביישובים מרכזים ועד 6 ימי עסקים ביישובים החריגים, לא ניתן לשלוט בזמן קבלת הפריט לחנות – הדבר תלוי באילוצי חברת המשלוחים.
במקרה של משלוח החזרה לזיכוי ניתן גם לקזז את עלות המשלוח אל מול הפריט המוחזר (הזיכוי על הפריט בחנות יהיה פחות 40 שקלים מהמחיר ששילם הלקוח).
ניתן גם להחזיר את הפריט באמצעות שליח פרטי של הלקוח או מי מטעמו, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו.
14 ימי ההחלפה הינם ימי עסקים הכוללים את שישי ואת שבת (מוצאי שבת). הימים אשר לא נכללים במסגרת ימי ההחלפה הם ימים אשר לא נמנים כימי עסקים – ימי שבתון, יום ראש השנה, יום כיפור, ראשון של פסח ויום העצמאות. ביתר ימי השנה והמועדים החנות תהיה פתוחה במתכונת של בוקר עד צהריים בערבי חג, ובפתיחה של החנות במוצאי כל חג.
לא ניתן להחזיר פריט כנגד זיכוי מעבר ל14 ימי עסקים.
על מנת להחזיר פריט, הפריט המקורי שנרכש חייב להיות ללא כל סימני שימוש, באריזתו המקורית כמו שהתקבל במעמד הרכישה/אופן קבלתו בהזמנת אונליין ויחד עם התווית הצמודה אליו.
על מנת לבצע את ההחזרה יש להציג את החשבונית שנשלחה במועד רכישת המוצר. במקרה של אובדן או אי מציאת החשבונית – צוות החנות יוכל לסייע באיתור החשבונית בכפוף להשלמת פרטים על מועד ביצוע העסקה המקורית (הסניף בו נרכש הפריט, תאריך/שעת רכישה, סכום, שם הלקוח הרוכש בעסקה המקורית).
*מוצרים אשר נקנו כמתנה – אנו לא מנפקים פתקי החלפה אך מאפשרים החלפה, נדרש רק לציין את שם הלקוח שרכש עבורכם את המוצר (אנו לוקחים פרטים של הלקוח הרוכש בעת כל מכירה בחנות).
הזיכוי יינתן בתצורה של גיפט קארד דיגיטלי למימוש ברכישה הבאה, ולא באופן פיזי. הגיפט קארד שיונפק יהיה ניתן למימוש גם באתר וגם בחנויות שלנו (בעת מימוש בחנות – נדרש להציג את הברקוד או את הקוד המלא למוכר בקופה במעמד הרכישה).
הזיכוי הוא ללא תקופת זמן וניתן למימוש בכל זמן ועל כל פריט – בין אם מהקולקצייה החדשה או בין אם פריט SALE.
-----
בכל שאלה, בעיה או עניין ניתן לדבר ולהתייעץ איתנו בדרכי התקשורת הבאים –
-בוואטסאפ או בטלפון שלנו 050-9440-502, בימים א'-ה' בין השעות 11:00-20:00 וביום ו' בין השעות 10:00-14:00.
- במייל שלנו Mrsomething18@gmail.com
-בעמוד האינסטגרם שלנו _mrsomething בהודעת .Direct message
