מדיניות החלפות

ניתן להחליף פריטים אשר נרכשו בחנות ובאתר, מהקולקציה החדשה וגם פריטי SALE.

מדיניות ההחלפות שלנו תקפה ל14 ימים מרגע ביצוע הרכישה בחנות/קבלת המוצר לביתך באמצעות משלוח במידה והעסקה בוצעה דרך האתר שלנו או דרך שירות הלקוחות.

ניתן להחליף כל פריט, בין אם הוא נקנה במחיר מלא בקולקציה החדשה או בין אם זה פריט ממחלקת הSALE אשר נרכש בהנחה, מלבד פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים של נשים - לא ניתן להחליף פריטים אלו לאחר הרכישה.

במידה ואין באפשרותך להגיע לחנות להחליף את הפריט שרכשת, ניתן לבצע משלוח החלפה בעלות של כ-50 שקלים. את התשלום ותיאום המשלוח יש לבצע אל מול הטלפון שלנו 050-944-0502.
השליח יאסוף ממכם את הפריט שהינכם רוצים להחזיר ויספק לכם את הפריט החדש אליו החלפתם
. שליח יגיע לבצע עמכם את ההחלפה עד 4 ימי עסקים ביישובים מרכזיים ועד 6 ימי עסקים ביישובים החריגים, לא ניתן לשלוט בזמן קבלת הפריט לחנות – הדבר תלוי באילוצי חברת המשלוחים.
ניתן גם לבצע משלוח באמצעות שליח פרטי של הלקוח או מי מטעמו, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו.

14 ימי ההחלפה הינם ימי עסקים הכוללים את שישי ואת שבת (מוצאי שבת). הימים אשר לא נכללים במסגרת ימי ההחלפה הם ימים אשר לא נמנים כימי עסקים – ימי שבתון, יום ראש השנה, יום כיפור, ראשון של פסח ויום העצמאות. ביתר ימי השנה והמועדים החנות תהיה פתוחה במתכונת של בוקר עד צהריים בערבי חג, ובפתיחה של החנות במוצאי כל חג.

לא ניתן להחליף פריט מעבר ל14 ימי עסקים.

על מנת להחליף פריט, הפריט המקורי שנרכש חייב להיות ללא כל סימני שימוש, באריזתו המקורית כמו שהתקבל במעמד הרכישה/אופן קבלתו בהזמנת אונליין ויחד עם התווית הצמודה אליו.

על מנת לבצע את ההחלפה יש להציג את החשבונית שנשלחה במועד רכישת המוצר. במקרה של אובדן או אי מציאת החשבונית – צוות החנות יוכל לסייע באיתור החשבונית בכפוף להשלמת פרטים על מועד ביצוע העסקה המקורית (הסניף בו נרכש הפריט, תאריך/שעת רכישה, סכום, שם הלקוח הרוכש בעסקה המקורית).

*מוצרים אשר נרכשו כמתנה – אנו לא מנפקים פתקי החלפה אך מאפשרים החלפה, נדרש רק לציין את שם הלקוח שרכש עבורכם את המוצר (אנו לוקחים פרטים של הלקוח הרוכש בעת כל מכירה בחנות).

במידה וברצונך להחליף פריט לפריט במחיר גבוה יותר מזה שרכשת בעסקה המקורית, נדרש להשלים את ההפרש בין המוצרים (בכל אמצעי תשלום, אין חובת השלמה לפי אופן התשלום בעסקה המקורית).

במידה וברצונך להחליף פריט לפריט במחיר נמוך יותר, יהיה ניתן לקבל את ההפרש כקוד זיכוי לשימוש ברכישה הבאה. ניתן לקבל הפרש בהחזר כספי רק אם הדבר עומד במדיניות ההחזרות אשר מפורטת בהמשך העמוד.

במידה וברצונך להחליף פריט לאותו הפריט במידה שונה, או לפריט אחר שהינו בדיוק באותה העלות של הפריט שרכשת בעסקה המקורית, לא תידרש בתשלום נוסף.

במקרים בהם המוצר נרכש ביום בו האתר כולו נמצא בהטבה של מספר אחוזים מסוים על המחיר המקורי, ניתן יהיה לבצע את אותה הטבה במועד ביצוע ההחלפה  לאותו המותג כמו בעסקה המקורית בלבד, ולאותה הקולקציה (לדוגמא – פריט שהגיע אחרי הנחה כוללת באתר, לא יהיה ניתן לקבל עליו את אותה ההטבה כמו בעסקה המקורית).

-----

בכל שאלה, בעיה או עניין ניתן לדבר ולהתייעץ איתנו בדרכי התקשורת הבאים –

-בוואטסאפ או בטלפון שלנו 050-9440-502, בימים א'-ה' בין השעות 11:00-20:00 וביום ו' בין השעות 10:00-14:00.

- במייל שלנו Mrsomething18@gmail.com

-בעמוד האינסטגרם שלנו _mrsomething בהודעת .Direct message